Den stora dagen

...Är närmare än vad man tror. Tänk att det bara är en enda termin kvar med världens underbaraste vänner! En termin av 20 st, om inte fler (?). Snart  börjar det stora projektet med att sy min balklänning. Yepp, jag ska sy den själv, med hjälp från min syslöjdslärare. Ska bli otroligt roligt - hela processen. Arbeta med den och sedan få bära upp den, och förhoppningsvis var hur stolt som helst!

Att vara balens drottning har säkert  varit en dröm hos alla tjejer. Jag är iallafall en av dem! Jag längtar fruktansvärt mycket. Få vara prinsessa för en dag! Det sorgliga är vad dagen medför - seperation från klassen. Men jag börjar förstå att det är dags att bege sig ut på nya äventyr. Världen väntar, och den är full av möjligheter!



Jag har kikat runt efter lite inspiration till min klänning. Allt mellan bröllopsklänningar till galaklänningar från röda mattan. Denna detalj på Marisa Millers klänning fastnade jag för, och tror att jag vill använda på min klänning. Dock ska min klänning vara axelbar. Men något i den här stilen tror jag att det blir. Jag vill ha den bar i ryggen (som ni ser på bilden) Fan vad skoj detta ska bli! Kommer visa er mer om hur mitt projekt går så småning om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0