Sportlov

Hej bloggen, och en extra hälsning sänder jag till min flitigaste läsare, Tessan! Hoppas att alla mår bra och har ett bra lov. Det börjar lida mot sitt slut och ångesten kryper inom mig. Varför har jag inte hittat på någonting speciellt? Men men... Kan vara skönt det också. Tänkte sammanfatta de senaste dagarna som gått lite kort.

Torsdag: Vid halv fyra tiden hämtade pappa upp mig och skjutsade in mig till stan. Jag hade tid hos Elita klockan 16, dock trodde jag att det var 17 vilket blev lite pinsamt. Men det löste sig. Efter behandlingen blev jag hämtad igen, denna gång av Morgan som hade knökat runt i stan för att ge mig skjuts. En sådan generös man! När vi kom hem till Stureby var det inte bara jag som var på besök utan även en av deras vänner. Det bjöds på musslor. Suveränt gott! Vi avrundade kvällen med filmmys i soffan, allihopa. Patrik 1,5 blev det. Det är en otroligt mysig film. Hade tidigare sett den på bio, men det gjorde absolut ingenting att se den igen. Spenderade även natten hemma hos Morgan och Kamilla.

Fredag: Vaknade upp hemma hos Morgan och Kamilla i Stureby. Låg och "morna" (som maria skulle sagt) en lång stund. Det hör loven till. Vi beslutade oss för att gå på bio. "Män som hatar kvinnor", fantastisk film. Den bästa jag har sett på otroligt länge! En av den bästa svenska jag sett. Otroligt bra! Måste ses. Efteråt  gick vi och fyllde på våra popcorn-fulla magar lite extra med revbensspjäll på Texas. Det är aldrig fel!

Lördag: Sov över i Stureby en natt till. Får passa på när man väl kommit dit. Blir alltmer sällan, tyvärr. Strax efter lunch körde Morgan hem mig till lilla Nynäshamn. Gosade lite med lillebror och bytte om, sedan bar det av igen. Pappa hämtade upp mig i Västerhaninge. Snart ska vi äta middag och sedan blir det väl melodifestivalen.

Jag har inget liv, men jag gillar det! haha...
Nu är det mat.

    
         Hittade en väldigt gammal bild hemma hos pappa. Förändrad, eller inte?


Kommentarer
Postat av: Therese Ö

hihi, ja jag måste nog vara den flitigaste läsaren. MEra uppdatering :)

2009-02-28 @ 19:42:59
URL: http://tessanostrom.blogg.se/
Postat av: Sofie

Haha ja, utan tvekan!

Ska tänka på det.:)

2009-03-01 @ 10:25:49
URL: http://sofieodmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0