Dermalogica

Gokväll bloggen!
Har precis ätit en välbehövlig och super god middag hemma hos pappa. Ska sova här inatt. Trevligt!
Idag har jag åter varit på ansiktsbehandling hos Elita. Jag älskar det! Såg verkligen fram emot att bli nerbäddad och omhändertagen, och det blev jag också. Helt underbart! Fick även hem lite produkter från Dermalogica som jag beställde härom veckan. Ska bli kul att prova. Har bara hört bra kritik om Dermalogica så det verkar lovande.

Förövrigt så har dagen gott fort. Försov mig imorse, vilket medförde att jag missade första lektionen. Surt! Fortsatte att skriva och fila på vår avslutningslåt som jag och mina super brudar skriver på musiken. Den blir riktigt bra. Kommer fälla många tårar!

Nu tänkte jag gå och vara social.
Sköt om er! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0