Bloggtorka

... igen. Jag vet.

Har inte haft någon lust att skriva på sistonde. Har egentligen ingen anledning.
Mitt liv rullar på i ett behagligt tempo. Jag lever livet på helgerna liksom på vardagarna, med tanke på att skolan går som en dans för tillfället! Ingenting ansträngande. Veckorna springer förbi! Förövrigt så har jag haft mina två första nationella prov. Har ingen aning om hur det kan ha gått. Vågar inte hoppas! Får se.

Jag ligger i med träningen. Ett nyårslöfte som jag lyckats hålla iallafall! Jag cyklar 1 mil varje morgon innan skolan. Joggar söndagar, tisdagar - och torsdagkvällar. De övriga kvällarna kör jag längre pass på motionscykeln och gör styrkeövningar. 

En liten inblick i hur mitt liv ser ut just nu!
Hörs snart igen

Kyss, Sofie


Jag har blivit helt galen i grapefrukt! Studier visar att de som äter en halv grapefrukt per dag går ned 3 kilo mer än dem som låter bli. Sug på den du.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0