"Via-anda"

Hej din fina varelse! Igår fick jag min efterlängtade dos av "Via-anda". Min förra skola hade sin årliga luciashow, och det var både sorgligt och spännande att inte få vara en av alla uppe på scenen. Har aldrig sett showen från publikens perspektiv vilket var oerhört roligt och omväxlande. Var jättetrevligt att träffa alla underbara människor igen. Har saknat allt och alla väldigt mycket. Min fina vän Ellen agerade lucia och klarade jobbet galant. Superfin!

Efter showen begav jag, syster och bror oss till affären för att inhandla de sista varorna till vårt lilla julbord vi smor ihop! Det blev supersmarrigt och vi hade det kalasmysigt! En dag med julstämmning i högsta grad.

Nu sitter jag och läser och rensar mail. Det är så mycket kaos i min inkorg att man nästan kan få mardrömmar. När jag är klart ska jag svida om och kila iväg till pappas jobb en snabbis för att sedan åka hem till stan och påbörja fredagsmyset. Kvällens höjdpunkt lär garanterat att bli Idol-finalen. Läntar!

Trevlig helg.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0