Glad tisdag!

Hej nära och kära & fina främmling! Får åter ursäkta för hemsk uppdatering. Har inte haft några krafter eller lust att skriva på ett tag. Mycket annat som kretsat runt om kring mig, bl a plugg och arbete. Nu är jag i alla fall tillbaka. Har precis smällt i mig ett päron här i stressen vid plugg inför ett prov imorgon. Arbetar även parallellt med kampen om min bästa väns vinst mot en viss idiot! Hoppas att det löser sig utan tråkiga utvägar. Hur som helst. Kan knappt bärga mig inför Desperata hemmafruar ikväll. Min deadline för pluggandet är klockan nio då jag ska krypa ner i soffan med ananas och skåda säsongsavslutningen. Sedan blir det plugg i sängen igen! En tisdagkväll a la Sofie.

Hoppas att ni mår bra! Fortsatt trevlig kväll.
Puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0