Uteserveringen på Söder

Hej vänner!
Dagen började på Hornsgatan där jag och mamma åt lunch på jobbet. Raskt åkte vi vidare in till City för ett par ärenden och stros! Hittade en jättefin kavaj som jag tänkte använda till vardags. Skit snyggt! Mamma åkte hem och jag vidare till Söder igen. Var i Ringen en snabbis men förflyttade mig till en uteservering med mitt sällskap. Satt ca två timmar, snackade skit och njöt av solen. Senare mot kvällen gick vi till en Italiensk restaurang på Blekingegatan och åt gott! En kväll på Söder slutar aldrig fel.

Nu sitter jag här, själv i en lägenhet och ska snart gå  & sussa.
Öppnar jobbet imorgon och ska därför vara inne på söder redan klockan åtta.

Puss

PS: Imorgon har jag troligtvis en lillebror till! YEEY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0