tuudiloo

Hej folket! Nära och kära - vänner och bekanta.
Hoppas att ni mår bra och att ni inte har allt för stor ångest inför skolstarten som, iallafall för mig, går av stapeln nästa vecka. Det är blandade känslor. Spännande med allt det nya med sjävlklart ångest inför pressen och stressen... Ska försöka snarka lite extra gott de sista dagarna och komma in i rutinerna ordentligt, sen finns ingen tid för vila.

Imorse väckte jag lillebror och bad om sällskap för morgon-tittar-mys framför PIPPI på det sju haven. Var tvungen att väcka honom då jag skulle känna mig totalt outsider om jag satt och njöt för mig själv. Ni som känner mig vet att jag är ett riktigt Astrid Lindgrens faan sedan lång tid och kan i stort sätt varenda replik i alla filmer, haha.. Älskar det!

Vid lunch gick jag ner på stan för att göra ett par ärenden på banken och kika på utbudet av kaldendrar osv till studierna. Hittade en del fina grejer. Mötte sedan upp mamma för en räksallad på Konditoriet. Mysigt.

Vid 3 tog jag tåget in till Söder för fler ärenden och sedan bar det av hem till pappa där en del av släkten var och hälsade på Malte! Kvällen har följts  av thai och godis i soffan.

Nu vet jag inte vad som ska ske...
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0