Skärgården

Hej hörrni!
Förlåt, åter igen för dålig uppdatering. Jag har tillbringat helgen ute i skärgården med varken el eller vatten. Men mysigt var det! Dock lite tråkigt att det regnade i stort sätt hela dagen igår. Men lite sol fick vi se under vår vistelse! Jag syster och Edgar var i vårt paradis ute i Stockholms skärgård. Brukar vara ute i längre perioder och får nästan fnatt när jag tänker på att det här kanske blir det enda för i år. Jag hoppas att jag ska finna tillfälle till att dra mig ut igen! Kanske med en vän i sällskap denna gång. Får se hur det blir!



Kom hem idag vid fyra tiden. Tog en sväng hem till Morgan och Kamilla och tittade till lilla Tyra. Lilla gosunge! Åt middag där och umgicks ett tag innan jag åkte hem till pappa. Natten ska spenderas här. Ska upp och jobba tidigt imorgon bitti! Har inte jobbat på fyra veckor nu så det kanske är på tiden. Heja heja!

Måste se till att få träffa min älskade vän Maria imorgon också. Känns som en evighet sen vi sågs sist nu. En vecka är länge för ett gift par! Haha.. Funderar på att ta en promenad tillsammans eller något liknande!

Sköt om er. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0