Hej då frugan!

Kvällen spenderades hemma hos min finaste Magda. Älskade frugan som flyttar till Torpshammar uppe i Norrland imorgon. Jag har hela tiden undrat varför jag inte känner någonting. En av mina bästa vänner flyttar 6 timmars bilresa ifrån mig. Varför är jag inte ledsen? Varför är jag inte tom? Jag tror jag har funnit svaret ikväll. Ingen plats på jorden passar denna underbara flicka bättre. Jag tror att hon kommer att trivas som fisken i vattnet och ha det bättre än bäst! Jag är så himla glad för min frugas skull. Hon har verkligen hittat rätt och hon kommer bli någonting riktigt stort. Jag kommer att sakna henne så innerligt, men ska försöka hälsa på så ofta jag kan. Älskar dig!

Magda har sedan lång tid tillbaka haft planer på att gå på ett räddningsgymnasium i Torpshammar, AWARE! Nu har hon äntligen blivit antagen och har fått en egen lägenhet där uppe. Torpshammar ligger nära Ånge och ca 10 mil från Sundsvall.


Brandkvinnan (Maskerad Dec-08)


 


Kommentarer
Postat av: Brandkvinnan

Ååh Sofie du är underbar hjärtat<3 Du anar inte hur mycket jag sakna dig<3 När kommer du upp och hälsar på? Hoppas det blir snart:) tänker på dig varje dag. Hoppas du har det bäst. ÄLSKAR DIG! Fruarna = SANT! 1000 kramar & pussar<3<3<3

2009-09-07 @ 20:39:46
Postat av: Sofie

Åh älskade vännen! Jag saknar dig också. Och snart gör jag väl det ännu mer skulle jag tro. Jag/vi vill mer än gärna komma upp så fort det bara går, men som vi sagt verkar det krångligare än vi trott. Men snart så, vi måste ses snart. Jag behöver väl inte änns fråga om du har det bra kan jag tänka? Jag och Naida har det jättebra. Skrattar som tokar hela tiden. Underbart. När vi minst anar det så ses vi igen hjärtat. Älskar dig så! KÄRLEK, OMSORG, KRAMAR & PUSSAR, din sofie.

2009-09-07 @ 20:58:19
URL: http://sofieodmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0