Gokväll!

Hej hoppsan! Håller på att somna i nagellacket. Har precis lackat dem och ska strax börja fundera på sista refrängen. Dagen har varit lång. Har varit på vandring hela dagen. Måste varit den friska luften som fick mig att somna i soffan på stört efter jag kommit hem. Under kvällens gång har jag och lillebror degat i soffan framför Astrid Lindgren klassiker. Hur mysigt får det bli?

Hade egentligen behövt plugga men jag har allt material i skåpet. Klantigt. Det betyder alltså att jag kommer behöva råplugga imorgon. Hmm.

Imorgon, precis som alla andra tisdagar har vi en förbaskat härlig sovmorgon. Börjar inte förän 11:30. Jag och Maria tänkte utnyttja det genom att ta en liten joggingtur imorgon på förmiddagen. Härligt att komma igång igen.

På återseende! Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0