Älskade vän

Det kändes att jag inte var van att vakna av alarm imorse. Redan vid sex ringde det för fullt på mobilen! Vibrationen, signalen. Åh. Jag ville bara lägga mig ner och Dö för ett slag! Haha. Duschen gjorde mig på bättre humör. Höjde stämningen ytterligare med jordgubbar och melon till frulle bulle.

Strax bar det av till jobbet där vi öppnade efter fyra veckor semesterstängt. Mot vår förväntan kom det en hel drös med kunder! Gud vad kul. Men jobbigt såklart. Efter jobbet åkte jag in till city och strosade runt. Som vanligt. Hittade en hel del fint som jag ska införskaffa lite senare till hösten! Ser jag fram emot. Faktiskt.

Nu under kvällen fick jag äntligen träffa min underbara vän, Maria. Hon slog mig följe då jag till middag åt en Avocadosallad!

Nu ska jag alldeles strax pysa i säng!
Natti natt natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0