Mums

Tiden flyger iväg och energin gör desamma. Började morgonen med NP i matte. Gick sisådär. Får se hur det går helt enkelt :) Slutade kring tre och blev snart upphämtad av pappa. Vi åkte till Sickla och hämtade linser som jag varit utan tok för länge. Frid och fröjd igen med andra ord! Under kvällen har jag bara tagit lugnt. Har varit väldigt hängig på senaste tiden. Hoppas att det vänder snarast! Behöver all energi i världen för sista spurten i skolan. Inte lång tid kvar...

Imorgon blir det en himmelsk dag. En riktigt Sofie-dag! Tid-för-mig-sjäv-dag. Mums. Sovmorgon, ansiktsbehandling, shopping och fredagsmys. Lovely.

Nu ska jag hoppa i säng tänkte jag. Här gör jag ändå ingen nytta :)
Tack för mig. Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0