Finner inga ord!

Jag är helt fullkomligt, totalt, verkligen, super duper, mega LYRISK! Jag har åskådat någonting sååå bra. Det finns inga ord för hur B R A musikalen "De tre musketörerna" som just nu spelas på Stadsteatern är. Helt fantastisk! Kan fortfarande inte förstå det. Professionella skådespelare och musik att dö för! Låtar som Living on a prayer, Poison, Macarena, Carrie (?), Uptown girl m.fl fick en att vilja ställa sig och haka på som om det vore en konsert. Helt överväldigad. Finner som sagt inga ord. Det minsta du kan göra är att genast kika in på stadsteaterns hemsida och boka NU! Du vill väl inte missa att se Fares Fares naken?

"Sex, drugs and rock´n roll!"

Biljetter för studerande under 26 år kostar 100 kronor. Galet. Lika mycket som att gå på bio. Boka nu! Begränsade platser kvar. Du kommer inte att ångra dig. LOVAR! Jag måste iallafall gå och se den minst en gång till. Så när du ändå bokar, boka till mig också! PUSS






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0