2 months left

Hej kompisar!
Solen skiner och det är måndag. Sista dagen på lovet. Har lite ångest faktiskt. Galet att det är så kort tid kvar innan sommarlovet börjar. Så mycket man ska hinna med, och sååå mycket kärlek man ska hinna ge till vännerna som man splittras från. Det är showplaneringar, stora arbeten, balklänningen, klassresa, show och bal... Mindre än två månader kvar. Nästan sjukt.

Här sitter jag och dagdrömmer. Ska börja röja i mitt rum. Ser för taskigt ut! Har kläder liggandes överallt. Ska även få in en större säng idag så det gäller att rappa på. Syster och Edgar börjar få ordning och riktigt fint i sin nya lägenhet. Jag och mamma ska över och åskåda när förvandlingarna sker lite senare. Ska även försöka hinna färga håret. En ljusare nyans av brun tror jag det blir. Kan vara fint till våren.

Nej, det här har jag inte tid med :)
Dags att städa!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0