080904

Hola amigos!

Känns som Måndag. Första dagen den här veckan som jag är i skolan. Nedrans förskylning, hosta och feber! Men imorgon är det Fredag och helg, sköööönt. Idag var det skolfoto. Tror det blev ganska bra. Får se om hundra veckor (brukar väl vara så..). Blev inget spex. Men vi kanske ska slå till med det imorgon istället. Berättar med om det imorgon isåfall.

Idag blev det en lång "skoldag". Jag kom inte hem från skolan förän klockan 20.00. Generösa lärare som bjuder på middag efter skolan, till oss engagerade, som även var med på föräldrarmötet. Var trevligt! När jag kom hem blev det Idol. Ska strax sova. UBER TRÅKIGT INLÄGG!

Sov sött! Puss, Ciao



Slänger in ett par trötta bilder på mig. Tagna efter föräldrarmötet under konversationen med V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0