En bra Måndag?

Tjenixen!

klockan är 23:03 och jag sitter fortfarande uppe och rå pluggar till terminens första prov, som är i ämnet hemkunskap. Tror att det kommer gå bra. Känns som att jag kan det mesta (Som tur är).

Idag kickade vi igång veckan med röstning om vem som skulle bli årets elevrådsordförande. Det fanns två alternativ. Sofie Ödmark 9B (jag) och Julia Majlund 9A. Läskigt var det. Men jädrans vad glad jag blev när jag fick beskedet vid tre tiden att jag blivit vald till elevrådsorförande HT-08 och VT-09. Vilken ära! TJOOHOO. Fasen var roligt! Nu gäller det att ligga i.

Förövrigt har dagen inte innehållt några överaskningar. När skoldagen var över gick jag hem och startade genast att plugga ekonomi och konsumentkunskap. Har även hunnit kolla på Kristallen som jag är ganska besviken på. Tyckte att de flesta som fick priser var mindre värda de än några utav de andra nominerade. Men men, life goes on.

Nu ska jag lägga mig och läsa igenom alla ekonomi sidor för en sista gång idag. Wish me luck!
Första natten som ordförande. Undra hur det känns?

Sleep tight. Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0