080916

Hej allihopa! Jag är inte på så bra humör. Jag har kört fast i skrivandet av min deckare. Den ska  vara inlämnad nästa vecka. Har lite brådis! Har en ide men inte riktigt hur jag vill lägga upp den. PANIK! + att det är sjukt mycke annat som ska göras nu. Massa prov och inlämningar. Blir nog bara plugg i helgen känns det som.. Trist!

Imorgon är det "ledigt" från skolbänken och vi ska istället förflytta oss upp till Kvarnängen. Där väntar en lång friidrottsdag med grenar som tresteg, längdhopp, 60 m, 60 m häck, 400 m, höjdhopp, kulstötning och kast med liten boll + en stafett på slutet. Kommer vara helt död efter morgondagen... Men vi ska vinna!

Resumé från helgen.
Fredag: Umgicks med Linda, Ellen och Josefine. Var ute en sväng till våra kroppar höll på att förfrysa helt och hållet. Ellen och Linda följde med hem till mig efter en sväng till Shell vilket slutade i godis och chips. Dem sov över. Mys! 

Lördag: Åkte in med 10 tåget till Söder för att köpa en födelsedagspresent till min söta kompis Maria som fyllde byxmyndig. Vi (Jag, Vera, Magda och Naida) fick ihop en riktigt bra present som hon uppskattade väl på kvällen då hon hade middag med temat höst. En riktigt mysig kväll på uteplatsen med uber god mat och ett par snobbiga grannar. Ska försöka slänga in ett par bilder från kvällen vid ett senare tillfälle! :)

Ha det bra sålänge, nu måste jag sätta igång med pluggandet igen. SUCK.... Puss puss

Kommentarer
Postat av: Milanista

Forza Bosna säger ja bara!Haha:D<3333333

2008-09-16 @ 21:17:18
Postat av: Sofie

HAHAHAHAHA, Naida! Såklart vi ska.;D

2008-09-16 @ 22:07:36
Postat av: Anonym

de va MYYYS!

2008-09-21 @ 13:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0