Lyckat!

Heelluu bloggen!
Gud vad skönt. Jag är jätte nöjd med min prao. Är riktigt förväntasfull över de kommande dagarna. Michel (ägaren) välkomnade mig, och lärde mig hur mycket som helst. Förstår inte vad jag ska lära mig de andra dagarna. Kommer kunna allting bak och fram, ut och in. Ska bli kul! Riktigt mysigt ställe. Super duper god mat! Jag rekommenderar det varmt! Besök gärna hemsidan; www.delinpahornet.se.

Nästan lite läskigt att gå upp så tidigt på morgonen. Klockan ringde vid fem snåret. Förstod inte att det var sant. Var det morgon? Jag trodde klockan var högst 02.00. Är det såhär mörkt? Bäcksvart. Maria stod utanför mig klockan sju och väntade på en trött Sofie. På tåget var vi inte ensama om att var trötta. Såg inte en enda som såg något pigg ut. Usch. Vi skildes åt på Söder, där var och en gick på lätta, förväntansfulla fjät åt sina håll.  Efter arbetsdagen sällskapade vi även hem, denna gång även med Naida som också praoar på Söder. Vi gjorde en snabb visit på donken också. Vi gjorde oss  förtjänta av en varsin glass efter dagens prestationer. Imorgon börjar jag klockan 10. Behöver inte gå upp lika tidigt iallafall. Skönt! Nu har jag ätit en god middag och tänkte mysa hela kvällen i soffan.

KRAMIS / Sofie

Kommentarer
Postat av: Tjoohanna

MÅSTE BARA SÄGA ATT JAG ÄR AVUNDSJUUK!

praoveckorna var det roligaste på hela terminen näst efter lucia. :)

jag var ju faktiskt och

hälsa på er på skooollaaaan, tråkigt att ni inte var där men fick en trevlig pratstund med kristin istället, :)



pusstjoohej!

2008-10-16 @ 20:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0