High School Musical -"Mamma mia!"

Praktiken är slut, vilket är ganska sorgligt. Men jag kommer tillbaka på tisdag redan för att börja arbeta på en ny nivå (få betalt) Härligt! Behöver verkligen lite extra pengar. Fick ett presentkort på en jätte söt boutique - och skönhetssalong, med namnet Miss Niss som avslutningspresent. Den ligger på Hornsgatan 158, och den kan jag verkligen rekommendera er att besöka! Hur mycke fina väskor och smycken som helst.

Efter jobbet åkte jag in till stan där jag mötte Therese och Petra. Vi kollade runt och jag fick med mig lite hem. Men mer shopping blir det! Det blev en kofta, ett linne, nagellack och lösnaglar. När vi hade fyllt såväl ett par påsar som våra magar begav vi oss mot SF där vi sedan skildes åt. Jag mötte Josefine, Linda och Ellen, och High School Musical 3 väntade med spänning! Och fy faan vad bra den var. Tråkigt att den har fått så dålig kretik i tidningar och vise verse, filmen är verkligen värd mycke mer än så!

När vi kom hem gick vi ut en sväng men upptäckte snart att det inte skulle vara länge, helt dött! Efter en dryg timma gick var och en hem till sig. Jag och syster yster myste ner oss i soffan och slog på Mamma Mia. Den var inte heller dålig! Shit, ABBA är riktigt bra!

Nu tänkte jag gå och bättra på min bränna.

/The one and only, Sofie.

                                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0