Barnavdelningen- Here I come!

Första dagen på höstlovet. Vad har jag gjort idag då? Jo, jag har har "knarkat" Mamma Mias soundtrack låtar, pluggat och tagit lugnt. Har satt igång med min praodagbok som för tillfället är projektet i svenskan. Aldrig ska man få lägga ifrån sig skolaarbeten. Jag hoppas att det ska gå ganska snabbt så jag får så mycke tid som möjligt att bara njuta av lov, höst och vänner! På torsdag, fredag och lördag ska jag jobba också. Mycket tid som försvinner, både för pluggande och vänner. Men pengar är nödvändigt! Halloween är det i helgen också, det måste man ju utnyttja på något busigt sätt. På fredag väntar även middag hemma hos farmor & farfar som jag inte träffat på ett tag. Blir säkert trevligt!

Mitt i dagens pluggande tog jag en paus och knallade ner på stan för att möta mamma och lillebror. Jag fick med mig ett par byxor hem från Lindex barnavdelning som jag "pundade" 195 kronor för. Inte illa. Undra vad det beror på, är jag smal? eller är jag bara en liten skit i största allmänhet? eftersom jag kan ha byxor från barnavdelningen. Haha...

Bigg kiss

Kommentarer
Postat av: tessan

"pundade" haha :D

2008-10-28 @ 02:30:02
URL: http://tessanostrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

2008-10-30 @ 10:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0