Arbete & Casting

Tjaba Tjena Hallå!

Puuh, jag ä helt slut! Dagen har varit lång. Började vid halv 6 - uppstigning. Blev en snabb dusch och frukost i farten till tåget. Började vid nio. Var en ovanligt lugn dag på jobbet så vi tog tillfälle i akt att "sanera" köket. Slutade vid halv fyra, då Maria kom och mötte upp mig. Vi gick bort och kollade in hennes "arbetsplats", och gick sedan vidare och kikade efter adressen som skulle leda oss till en casting. ABC skulle ha audition för modeller till någon form av student kläder. Vi skulle båda fotas, men efter att ha tagit mig en titt i spegeln efter en dag på jobbet tackade jag nej! Men Maria, med hennes ängla lika leende poserade glatt. Kul om hon blir vald!

Efter en arbetsdag, en sväng i Götgatsbacken och en modell casting, tog jag tunnelbanan till Skanstull för att möta upp min fader. Vi knallade iväg mot en grekiskt restaurang där vi åt middag.

Nu sitter jag här, hemma hos pappa, men "nyinsmorda" fötter. Har jätte ont i fötterna... Ska snart gå och lägga mig, det är en dag imorgon också. Tror det blir bio med brudarna efter jobbet! Nice.

Have a good evening! KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0