V.I.P

Happy times! Sitter bänkad framför datorn och rymmer ifrån skolböckerna som ligger på travar på sängkanten. Har ingen lust alls just nu. Skolan har satt igång igen efter ett tre veckor långt "avbrott". Prao och höstlov. Underbart! På höstlovet tog jag det lugnt. Jobbade, pluggade och umgicks med vänner. Var bland annat vip på Nynäshamns havsbad på onsdagen förra veckan med ett par guldvärda tjejkompisar. En dag att minnas med viprum, lyx, plåtningar och jacuzzibad. Inte illa! Har haft skit kul på jobbet med toppen personal och stor catering. Kan inte bli bättre. Nu ska jag gå och plugga pyttelite innan jag faller in i min skönhetssömn.

Bigg Kiss Sofie



Lite bilder från dagen på havsbadet.


Kommentarer
Postat av: tessan

Åh va mysigt det såg ut att vara på havsbadet.

Och maria, vilken kropp :O

2008-11-05 @ 22:53:38
URL: http://tessanostrom.blogg.se/
Postat av: magda

Nej men gud va bra bilderna blev. Dom måste du skicka;)puss:*

2008-11-07 @ 20:25:18
Postat av: Anonym

haha, sexy Maria :D gud längtar tillbaka, happy times darling, /veran

2008-11-08 @ 13:41:52
Postat av: tessan

blogga oftare sofie ....

2008-11-08 @ 19:51:20
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0