It May Be Winter Outside (But In My Heart It´s Spring)

Det är snö ute. Det är snart vinter. Det är snart jul! Så himla mysigt. Längtar tills vi ska pynta hemmet med alltifrån julstjärnor till tomtar. Byta ut alla ljusa gardiner mot jordnära färger. Häromdagen fick jag även veta att jag ska på Tomtebogalan tillsammans med jobbet den 6 december. Ska bli jättekul! Och strax efter det är de lucia. Det är en underbar månad vi alldeles strax kastas in i. För att inte tala om min kärlek till julkalendrar. Jag har ställt mig en rejäl tankeställare. "Ska jag aldrig växa ifrån det?". Nej, inte det här året iallafall. Skägget i brevlådan, det låter ju riktigt lovande! Haha..

Idag blir det träna och plugga som gäller. Eftersom att jag var borta från skolan hela förra veckan är det kankse inte så konstigt att jag ligger efter i ganska många ämnen. Men det är bara att knipa ihop och göra det bästa av situationen. Jag återkommer ikväll och skriver en resumé av helgen som gått!

Sköt om er sålänge! Många hjärtliga kramar till er, från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0