Handen på hjärtat

Hej bloggen!
Nu är det söndag... Helgen bara rinner iväg. Vad har ni gjort?
Jag tänkte skriva en liten resumé av min helg. Jag är ur usel på att uppdatera i denna stackars blogg. Förlåt.

Fredag: Skoldagen började med en vals på idrotten. Riktigt roligt! Oscar var en riktig höjdare  på att ta ut i svängarna. Längtar sååå till balen. Fasen vad roligt vi ska ha, men självklart väldigt sorgligt att vi ska skiljas.. Efter skolan hämtade daddy upp mig. Vi åkte in till stan där han droppade av mig på Kungsholmen där jag trippade vidare mot Västermalmsgallerian. Besöket varade inte länge. Jag mötte strax upp pappa igen och åkte hem. Vi beställde thaimat, åt, tittade på idol (äntligen är johan ute!) och varvade ner efter en fullspäckad vecka.

Lördag: Tidig uppgång. Ska jag aldrig få sova ut på helger igen? Kom till jobbet vid 09.45. Arbetade tillsammans med Carro och Anton idag. Allt blir så mycket lättare när man arbetar med sådana underbara personer! Vi hade två cateringa och mycket folk. Jobbigt! Jag och Anton stannade kvar och stängde till klockan 5 och skildes sedan åt vid tunnelbanan. Åkte hem till daddy! Nu sitter jag här. Ska alldeles strax sova. Måste upp skapligt tidigt imorgon och åka hem till Nynäshamn och plugga... Lägenhetsarbetet ska vara inlämnat på måndag. Panik!

Puss på er! Sov gott :)

Kommentarer
Postat av: tessan

Helt underbart att Johan är ute. (:

2008-11-30 @ 13:44:34
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0