Cute cute cute

Hallå! Söndag kväll och en slutkörd Sofie. Har försökt pressa in ett teoretiskt idrottsprov. Vet inte riktigt om jag har kläm på det ännu, men som tur är e inte kvällen över. Ska snart återgå till studierna. Har alla haft en bra helg? Min har varit helt okej. I fredags tog jag det lugnt och gick ut en sväng på kvällen. Efter att ha insett att det var svinkallt följde jag och Thomas med Josefine hem och "mös ner oss" i henne säng och slog på en Beck film. Jag och Josefine somnade för en stund. Thomas har alltså fått äran att få se mig och Josefine sovandes. Det är unikt! Fick skjuss hem av syster yster och somnade gott dagen till ära.

Blev tidig uppgång på lördag morgonen då jag även den här helgen skulle sättas i arbete. Hade en skön dag med lite kunder och trevligt sällskap. På kvällen kom Josefine över och myste med Leon medan jag hade sminkväskan i högsta hugg och var redo att angripa ett trött ansikte. Till en början super mysig kväll tillsammans med en underbar vän resulterade i två dyng sura brudar där tecken av stylat hår var fullkomligt bortsvepta.

Nu måste jag plugga! Hejja hejja...
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0