Utvikning är konst!

En "bekännelse" från Sofie. Min dröm för ett par år sedan var att bli utvikningsmodell. Jag var helt bombsäker. Linda Rosing var min förebild, och prydde mina väggar (utklippta bilder från tidningar). Jag var som besatt. Jag var avundsjuk på de som var blonda, och jag satsade på att operera brösten vid äldre ålder. Patetisk? Jag vet. Haha men jag växte ifrån det. Jag insåg att det  var bättre att satsa på studierna och få ett bra utbildning, som senare leder till ett välbetalt jobb. Ett påklätt sådant. Men vem vet. En dag kanske den där/här drömmen blir till verklighet. Jag menar inte att jag ska bli utvikningsmodell. Men jag skulle otroligt gärna vilja ta en bild eller två. Det skulle vara riktigt häftigt. För mig är det som konst. Det är en sorts konst som jag tycker om. Jag tycker personligen att det är grymt mycket "trevligare" för ögat att kolla på modeller i snygga underkläder, än en tidigare vit färgduk med färgstänk, likt ett barns första teckning. Jag anser inte att bilderna nedan är objekt att onanera till. Dra på en rulle istället,  de är iallafall avsedda för den sortens njutning.

Vad tycker ni om utvikning?



Alla bilder är tagna från; www.moore.se

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Godnatt, och sov så gott när du väl ska sova :}

2008-03-02 @ 23:30:20
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: daniela

det beror på.. vissa bilder är fina och vissa är osmakliga

2008-03-02 @ 23:31:01
URL: http://daniela2008.blogg.se
Postat av: susanna

jag tycker det är fint med utvikning fast till en viss gräns.

2008-03-02 @ 23:34:26
URL: http://laureate.blogg.se
Postat av: Sofie

Lia: Tacktack :) Godnatt själv!
Daniela: Absolut, bildernas resultat betyder på mycket. Allt från modellera, fotograferna och även miljöerna bilderna tas i.
Susanna: Det håller jag fullt med om. Man kan skymma brösten genom att lägga håret eller armen över. Och våran godbit mellan benen tycker jag inte man ska flasha för mycket.

2008-03-03 @ 00:02:17
URL: http://sofieodmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0