Torsdag

Äntligen, imorgon är den efter längtade helgen kommen. Känner verkligen att jag behöver det. Jag är skoltrött. Vill ha ledighet och praoen frestar och tar min fokus ur kontroll. Efter gympan idag gick jag och ett par vänner hem till Magda. Vi sa att vi inte kunde stanna länge, vi hade  en massa plugg att göra. Det slutade med att vi stannade kvar till klockan nio. När jag kom hem åt jag en sen middag. Har även hunnit beställa hem lite smått och gott från HM. Men nu måste jag ta tag i ett par glosor som jag har till imorgon. Så här kan vi inte ha det. Sov sött! Puss

Peace Sofie


1.Eftersom det har gått och blivit en favorit (har ett vitt sedan tidigare) tänkte jag att det skulle vara roligt att även ha ett svart.
2. Roligt att variera och köra på en liten färgklick ibland. Jag är oftast ganska neutral.
3. En svart cardigan. Alltid superbra att ha!

Kommentarer
Postat av: tessan

här var det dålig uppdatering ;)

2008-04-10 @ 22:48:51
URL: http://tessan.ostrom.blogg,.se
Postat av: Sofie

Jo jag vet! Väldigt slarvigt av mig, förlåt. Har inte haft suget att blogga. Har inte funnit någonting speciellt att skriva om. Men jag tror att jag sätter igång snart igen. Du får hålla utkik! ;)

2008-04-10 @ 22:51:03
URL: http://sofieodmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0