Sjuk. Natacha & Dhani

Förlåt för att jag inte har bloggat på ett par dagar nu. Har varit helt uppe i pluggande både på skoltid och efter. Jag tror att de var de som gjorde mig tvungen till att stanna hemma idag. För lite vätska och för mycket pluggande framför datorn. Har gjort klart ett teknik arbete och har börjat med mitt arbete om feminism. Har fortfarande riktigt ont i huvudet. Kanske blir hemma imorgon också. Men jag ska försöka ta mig upp ur sängen imorgon. Kanske inte gjorde saken bättre att jag satt och pluggade vid datorn idag också. Pucko jag är... Hoppas på att bli frisk inom kort. Ska hjälpa pappa inför flytten i helgen. Krya på mig, puss på er! Godnatt.

image271image272image273

De är ju bara för snygga!

Kommentarer
Postat av: Anonym

var ska du flytta ?

2008-03-07 @ 21:52:49
Postat av: Sofie

Min pappa ska flytta till Kärrtorp. Men jag kommer bo kvar med min mamma i Nynäshamn.

2008-03-07 @ 22:24:00
URL: http://sofieodmark.blogg.se
Postat av: Josefine

Vad handlar ditt teknik arbete om? Vi har nämligen också teknik just nu

2008-03-09 @ 13:05:24
Postat av: Sofie

Jag har skrivit om bröderna Wright. De första som flög ett flygplan med en motor som kraft källa. Sen valde jag att reflektera om hurvida de var de första eller inte. Lycka till!

2008-03-09 @ 13:31:21
URL: http://sofieodmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0