Seg Tisdag

Veckan har knappt börjat men det känns som att det ska vara helg vilken dag som helst. De här två dagarna har gått jätte segt. Idag började klockan åtta i Gröndalskolans gympasal. Volleybolltunering stod på spel. Jag deltog inte, utan satt på läktaren hela dagen av personliga skäl. Efter lunch hade vi vår första och sista lektion, bild. Det har alltså inte vart en speciellt ansträngande dag. Men av någon anledning så är jag ändå helt slut på energi. När jag kom hem så somnade jag (ovanligt), och väcktes när det var middag (som vanligt). Resterande tid av kvällen har jag, mamma och syster yster kollat på TV och ätit morötter med dipp. Myspys! Nu ska jag bege mig. Ha det bra! Puss

image275
Den här trenchcoaten har jag beställt hem idag. Den är från HM och kostar 398 kronor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0