Måndag

Gokväll mina damer & herrar! Ny start på en ny vecka. Inte för att låta negativ men jag hoppas verkligen att veckan går fort. Jag känner inte någon som helst studie motivation just nu. Kan inte riktigt sätta fingret på varför. Jag trodde att det skulle bli en kaos dag idag. Som tur var så slapp jag det. Jag hoppade över min planerade visit till haninge för att köpa en jacka. Jag gör det imorgon istället då det finns mer tid över. Idag har jag sysselsatt mig med annat. Jag har vart hos tandläkaren. Vanlig undersökning som gick toppen. Sen så var det audition till showen, där jag sjöng "you shook me all night long". Skakis som vanligt men äsch, det får duga. Sen så har jag äntligen fixat min prao. Riktigt skönt. Lappen ska lämnas in imorgon. Skönt att ha det fixat. Ser verkligen fram emot det. Ha det bra allihopa!

Peace Sofie


Kommentarer
Postat av: tessan

vart ska du paroa nu då? (:

2008-03-11 @ 19:11:43
Postat av: Sofie

På Café Mocco :)

2008-03-11 @ 19:13:23
URL: http://sofieodmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0