Back to school

Precis som rubriken säger så är man från och med idag, tillbaka i skolan. Mindre skönhetssömn (tss), slitsamt studerande och vardagens alla dess sysslor. Förvånansvärt nästan hoppade jag upp ur sängen imorse vid sexsnåret. Måste slagit i skallen. Eller så ville jag bara komma upp och börja dansa till melodifestivallåtarna så snabbt som möjligt. En vän skickade över ett par av åretsbidrag igår. Det har varit riktigt många bra låtar det här året. Jätte roligt! Charlotte Perelli och Linda Bengtzing är mina schlager favoriter, men jag tror att Charlotte kommer gå längre. Jag tror även att hon kan ha stor chans i den "stora melodifestivalen", ifall hon vinner här i sverige då förståss. Ska bli kul att se. Vad har ni gjort idag? förutom att antagligen tvingat er från er varma och mjuka säng tidigt imorse. Jag har inte gjort speciellt mycket.  Jag gick till skolan, var i skolan och gick hem från skolan. Satte genast igång att skriva på ett NO arbete när jag kom hem. Jag kom faktiskt ganska långt. Det är skönt. Ska försöka få klart det så fort som möjligt. Nej nu ska jag koka lite te och smutta på innan det är läggdags. Sov gott! Pusspuss.

image270
Innan ni somnar kan ni kika igenom utvikningsmodellen Elita Löfblads blogg. Inte till råga på att hon är en bra bloggerska, hon ser även väldigt bra ut. Hyllning till Elita.
www.glife.se/elitalofblad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0