Onsdagen

Hej allihopa mitt i natten! Den heliga "lovtraditionen" har redan lämnat stora spår. Jag har vänt dygnet, åter igen. Får försöka skärpa mig! Tidiga kvällar, tidiga morgonar och få ut en längre och bättre dag. Ska försöka med det! Imorgon blir de tidig uppgång. Jag, Madga och Vera har gett oss in på att ta en hurrtig morgonpromenad imorgon innan frukosten.

Igår var det Allsång på skansen. Jag var där och beundrade allt från Magnus uggla till Peter Jöback i gräsligt utstyrsel. Jag tycker att det är lite underligt att de placerat alla bra och intressanta artister under ett program. Men men, jag kommer säkert att sätta min fot där någon gång till innan sommaren är slut! Jag åkte in tillsammans med min syster, och fick vara med om regnkaos i slussen. Vi kom till Skansen, ganska våta och letade oss fram till bänken som Therese, Anna och Madde hade suttit och passat hela dagen. Av en ren och trevlig slump satt Ellen, Linda och Sandra på bänken brevid. Vilket slutade med att jag gjorde dem sällskap istället. Mycket trevligt!

Idag har jag legat och slöat hela dagen. Inte förän klockan 5 när Mia smsade och började prata om tjejmiddag vaknade jag till och började leta kläder att sätta på mig. Det blev medtag från Al porto och mys hemma hos magda! Toppen sätt att tillbringa en onsdagkväll den 2 Juli på.

Nu är det plötlsigt 3:e Juli. Jag ska bädda ner mig för att orka gå med på promenaden imorgon. Godnatt allihopa!

Puss och kram från Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0