Gröna lund

Hej allihopa! Uppe med tuppen idag, då det strax bär av till Gröna lund. Jag ska möta upp Linda, Ellen och Josefine i Slussen 11:15. Så jag är ifull igång med smink och diverse. Jag hoppas även på att möta mitt ex, snygga och snälla Casper, som av en slump också ska till Grönan idag. Roligt!

Gårdagen började tidigt. Blev väckt vid 9:30 och åkte nästan genast ut till Värmdö för att sola. Efter ett tag blev jag/vi (Morgan & Kamilla) uttråkade och bestämde oss för att åka hem och göra iordning oss för att åka på nya äventyr. Vi åkte in till City en sväng där Morgan var hos en "ryggdoktor". Efter det släppte han av mig på Söder, där jag vandrade runt by my self. Riktigt mysigt faktiskt! Införskaffade mig två par skor på Belle och hann flörta och ge mitt nummer till telenorkillen, haha! Efter Söder åkte jag hem till pappa, och har även tillbringat natten här.

Kanske slänger in en bild på mina nya skor i ett senare inlägg. Hoppas ni får en bra dag! Puss på er

Med kärlek, Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0