Victoria Secret

image197
Såg på Victoria Secret´s visning på TV3 20.00. Gör mig ännu mer på hugget för att träna mera. Och då menar jag inte på något dåligt sätt. Alla har helt fantastiska kroppar och allting ser bara för gudomligt ut ! Jag och mamma satt och pratade om vilken stor skillnad det är på kläd modeller och underkläders modeller. Underkläders modeller vinner garanterat enligt mig! Lagom och snyggt smala men har ändå bröst nog för att fylla ut en BH. Modellerna som går på catwalken och visar upp årstidernas nya trender har tyvärr inget utseende som jag lockas av.

Mina favorit modeller är helt klart :

Gisele Bündchen
Karolina Kurkova
Adriana Lima

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0