två tusen åtta, 2008

"Ett nytt år med nya möjligheter". Det vanliga gamla ordspråket lever även fast det moderna året är 2008. Tiden rullar mina vänner. Det är det här året jag kommer få ett nytt syskon (i April), Pappa flyttar ifrån stan tillsammans med Malin och jag blir en byxmyndig flicka, spännande! Haha... Jag har bestämt mig för att ha två nyårs löften, jag vet inte om jag kommer kunna följa dom men jag vill verkligen försöka.

1. Sluta bita på naglarna (För det är äckligt & fult, jag måste inse det!) 2. Röra på mig mera.
Jaa som ni ser så är det ganska svåra nyårs löften, iallafall för mig. Men det är bara att kladda på nått fräsigt nagellack och hoppa upp på motionscykeln emellan åt, det kan väll inte vara så svårt? hm...

Sättet jag firade att det nya året var kommet var underbart. Det började med middag hemma hos Erika. Räkor av olika slag och massa god saker. Efter så var det singstar pågång. Det är ett otroligt trevligt sällskaps spel måste jag säga. Blir nästan besatt! Efter ett tag övertalade Pelle oss om att lämna ifrån oss mickarna och bege oss ut. Vi gick ner till centrum och mötte Josefine (Jag, Erika, Elin, Pelle & Victor). Efter ett tag så var det bara jag, Elin och Josefine kvar. Vi kilade vidare hem till Anna där det fanns lite folk. Vi vart inte kvar länge. Alla gick istället ner till centrum där människor förökades och sen gick det som det gick och sen var klockan 00.00 , HAPPY NEW YEAR ! :)

image178

Hoppas att ni hade en trevlig kväll! Och lycka till med året som är här. Gör det gott & ha det gott! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0