Torsdag

'Klockan är inte mycket mer än åtta men enligt mig känns det som att klockan är närmare tolvslaget. Är galet trött! Vill bara lägga mig ner och sova vilket jag antagligen strax kommer att göra. Har varit en otroligt effektiv dag i skolan idag. Har tagit vara på varje minut och pluggat som en dåre. Efter lunch hade jag min första syslöjds lektion där jag ska börja sy på en klänning som jag och Naida har designat. Ni kommer troligtvis att få se resultatet men det kan nog ta ett par veckor. Kanske kommer att visas i den på skolavslutningen, vem vet. Eller om det eventuellt blir den årliga "mannikeng" uppvisningen. Efter slöjden var det bara att röra sig vidare mot GSM där gympa väntade. Effektivaste lektionen i idrott under hela läsåret tror jag, det var bra. Men jag hade jätte ont i huvudet efteråt, så jag var inte på så bra humör när jag kom hem, utan det blev en tupplur i soffan. Känns som att jag sover middag varje dag...? Nu har jag iallafall suttit och pluggat. Jag och mamma har suttit och översatt en text som farfar skrivit i Thailand. Vissa ord kan vara svåra att förstå när det inte finns Å, Ä & Ö där nere. Sen har jag även suttit och översatt en engelsk text och pluggat in glosorna tills imorgon. Nu är jag nöjd för dagen! Sov gott. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0