Tisdag

Måste verkligen säga att det var underbart att väckar klockan fick vara tyst ett par timmar till imorse. Vaknade halv tio och började göra mig iordning. 20 i 11började jag gå mot skolan med L i sällskap. Började med Engelska som också blev sista lektionen eftersom att vi fick idag sluta halv tolv. Jaa, en 40 minuters lektion på en hel dag är ju inte helt fel måste jag säga. Jag hann få tillbaka min "formella skrivning" som jag skrev innan jullovet. (svenska arbete). Riktigt skönt när jag vände på arbetet och det tre gyllene bokstäverna var placerade i mitten av sidan och en liten komentar. "sovmorgonen" bestod igentligen av tre beting så jag sitter och pluggar igen de nu. Men jag är snart klar då tänkte jag försöka hitta på någonting annat. Vi höres! Pusspuss

image220image221image222image223

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0