Tisdag

Är ruggigt trött. Jag har varit och kollat på hockey match. Färjestad-Djurgården. BAJS ! Djurgården vann, suck. Det var bara jag och en liten söt tjej vid namnet Hanna, som inte hejade på djurgården av alla i vårt sällskap. Därför var det inte så roligt att sitta i djurgårns klacken som ni kanske förstår. Ifall man skrek färjestad så vart man en hora. Men det kanske inte är så konsigt försäg. Haha där kommer vi in på deras revir och börjar hänga med motståndarna, nej jag förstår nog igentligen. Men min älskade Morgan var, som tur var också på matchen. Och som den trogna fbk:aren han är så satt han naturligtvis med resten av den sorten. Jag och Hanna satte oss med honom istället. Men jätte tråkigt att vi förlorade med 6-1. Menmen, bättre lycka nästa gång! Dom hade bara en dålig dag... Eller nått...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0