Tisdag

Dagen började med "joddell" (ringsignalen). Det var Erika som ringde. Jag hörde att hon var ute och jag förstod genast att jag hade försovit mig. Jag frågade hasstigt hur mycket klockan var och hon svarade -Snart 10 i åtta. FAAN! Det var bara att hoppa upp och skippa tränings chansen som jag hade sovit över. Jag missade första lektionen och missade även då läxförhöret som jag satt och pluggade på igårkväll. Satt även och skrev en uppsats igår, om Frälsnings armén. Det blev 4 A4:an långt med textstoleken 9. Igentligen skulle uppsatsen bara vara en A4:a men min SO lärare sa att det var OK. Det var tur! Blev riktigt nöjd med den faktiskt. I skolan har det inte hänt speciellt mycket. Jag kom somsagt försent. Innan lunch vart jag nerkallad till skolläkaren liksom alla andra elever redan gjort i åttan. Bara det att jag är sist på klasslistan tack vare mitt efternamn (Ödmark). Han kände om ryggraden var rak, lyssnade på lungorna & hjärtat och klämde på levern eller vad det var. Det gjorde ont och kittlades på samma gång så jag kunde inte hålla mig för skratt, hehe. Skriver mer ikväll! Ska plugga nu. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0