Stockholm

Hej allihopa! Känner en liten ångest för att skolan snart kommer att sparkas igång igen. Det finns så mycket saker som jag skulle velat göra som jag inte har gjort. Men så är det nästan alltid, och det är jätte tråkigt. Kanske måste ta tag och planera saker mer. Menmen. Jag har iallafall hunnit träffa mina älskade vänner, Adam, Casper & Lindis. Jätte mysigt att träffa dom igen. Vi gjorde först en visit på donken och sedan vidare till bio:n. Det fanns ingen film som lockade direkt så vi tog den bio:n som det fanns platser kvar på. Det vart en film som hette "eastern promises", jag har säkert stavat fel och det ursäktar jag för isåfall. Den var bättre än vad vi trodde. Men det var nog inte direkt min typ av film. Den handlade om ryska maffian och dom verkade ha ett intresse och skära halsen av folk vilket jag, antagligen ingen annan heller tycker är så trevligt. Jag blundade säkert samanlagt en kvart av filmen pågrund av otäcka scener. Men den är nog sevärd för en del! Storyn var helt okej. :) Just nu sitter jag hemma hos mig inne i stan, dagen har varit lugn. Direkt när jag vaknade gick jag och Kamilla ut på en promenad och sen åkte vi vidare in til Södermalm där vi åt fantastisk lunch på Brasco. Ska ta reda på adressen så kanske det är någon som vill ta sig dit. Det är verkligen ett toppen ställe måste jag säga ! Nej nu ska jag hjälpa till och laga lite middag. Ni får ha det så bra kompisar. Vi höres! Puss & Kram

/ Sofie Ö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0