Söndag

Jag är trött men vill ändå hitta på någonting sjukt! Någonting som förändrar allting eller iallafall någonting. Bara som att noppa ögonbrynen i en annan form eller vad sjutton som helst, haha! Jag känner mig uber pigg i kroppen men huvudet känns tungt och gör att jag inte orkar göra någonting. Hm, suck... Idag är det Söndag. Jag måste göra någonting åt mitt rum och lägga på ett kol med mitt 60+ arbete. Ska strax börja fundera på uppläggningen. Kul? nej inte så värst. Men det blir skönt när det där kommer vara klart, då får jag väll fira eller någonting. Kanske med att färga ögonbrynen, håret och klippa mig. Jag har funderat på det länge nu. Jag kanske slår till i veckan. Om jag har ork och tid. Ha en mysig Söndag kväll! See yaa, Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0