SÖNDAG

Nu är det återigen Söndag. Skrämmande att klockan snart är 4. Tiden går så snabbt. Ganska onödigt att sova bort hela dagarna. Vaknade runt ett tiden och satte mig på motionscykeln och gjorde det jobbigaste passet jag någonsin gjort på en motionscykel. Men det var riktigt skönt att hoppa in och ta sig en kalldusch efteråt. Man känner sig lättare. Känns som att dagen inte kommer innehålla en ända vettig stund. Tänkte mysa bort hela dagen. Ska trippa iväg till solariumet och lägga mig där en halv timme. Sen blir det nog O.C tills middagen är serverad.

Ska testa något av alla nagellack som jag har fått av Kamilla också. Riktigt roliga färger och en hel del av dom är i märkerna Chanel & Christian Dior. Fick även två parfymer (Chanel & Versace). Det var riktigt snällt. Tack så mycket! Jag har även fått en tegelsten till bok. "Pappas flickor" heter den. Den verkar faktiskt vara riktigt bra. Det ska bli ett till nyårlöfte, att läsa mera. Det sägs ju att man blir klok av att läsa. Kanske skriver ett till inlägg senare. Ha det super bra! Puss på er.

image192 
Författare: Tasmina Perry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0