Söndag kväll

Godkväll allesammans! Helgen är snart över och imorgon är det första skoldagen för min del. Jag har fått ett riktigt långt jullov. Ska bli kul att komma tillbaka och träffa alla igen, och komma in i sin vanliga vardag, med normala läggningstider och diverse. Hoppas att ni har haft en bra helg. När man har hört var jag har gjort kanske man inte blir så exalterad, jag har i stort sätt bara varit hemma. Men det är uber skönt det också! Idag var jag iväg en sväng till Haninge med pappa, Malin och syster. Jag köpte ett armband. Igentligen var jag ute efter ett svart men det var slut. Jag köpte ett vitt istället som är jätte fint det också! Ha det bra kompisar. Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0