Onsdag

Hej allihopa! Hoppas att ni har haft en bra dag. Min har varit helt okej. Skolan gick relativt snabbt även fast vi inte slutade förns halv fyra. Sista lektionen var så stökig så att jag fick ont i huvudet. När jag kom hem så somnade jag i en djup sömn och väcktes senare av att mamma talade om att det var middag. Det blir en forsatt lugn kväll, jag är helt slut. Gick upp 10 i 6 imors för att jag skulle hinna träna. Jag måste vara sjuk eller nått! haha...

Såg ni "I huvudet på Gynning" igår? Det gjorde jag. Haha, jag kan nästan lova att jag kommer sitta bänkad varje Tisdag 21.00 framöver. Om ni missade det går så är det ett starkt tips till nästa vecka!

Vi håller på med ett arbete i skolan, "60+". Man ska intervjua en person som är 60 år eller äldre om hela hans/hennes liv. De ända personerna som jag känner över 60 år, (farmor&farfar) är på semester i Thailand, och har bosatt sig där ett tag. Därför så kommer jag och farfar sitta och mejla fram och tillbaka till varandra i antagligen en evighet. Har ett stort arbete framför mig, men det blir säkert kul! Jätte snällt av farfar att ställa upp bakom tangenterna.

Ha det bra kompisar! Puss

image216
Visste ni att Carolina Gynning gör ca. 4 frisör besök på en vecka?
Det kan inte vara en billig hobby...

Kommentarer
Postat av: Lindis

Köttbulle i kastrull, eller vad var det?:D

2008-01-16 @ 22:46:00
URL: http://lindiseriksen.blogg.se
Postat av: Sofie

Farfar ja ;) Han är rena rama köttbullen. Men en söt sådan, eller hur Lindis ? ´haha

2008-01-17 @ 15:08:15
URL: http://sofieodmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0