Onsdag

Det blev som jag trodde, en dag extra på lovet (pga att jag är sjuk). Inge roligt alls. Kunde inte somna förns 3-4 tiden inatt eftersom hela kroppen värkte. Därför vaknade jag inte heller förns lite över ett. Jag kommer aldrig kunna vända på dygnet igen känns det som, hmm.

Om lite mindre än en timme så rullar grammisgalan igång. Ska bli roligt att se vilka som får alla de olika priserna. Medans jag tittar och apploderar innombords ska jag sitta och frossa i en avokadosallad.

Fick lite smått panik idag när Naida berättade att det varit körigt i skolan redan första dagen. Att stressen hade hamnat över henne redan nu. Känns som att jag måste försöka gå till skolan hur jag än mår. Man vill ju inte ligga efter såhär tidigt på terminen. Men ändå så kanske det är smartast att verkligen vila ut och bli frisk så att jag kan köra stenhårt när jag kommer tillbaka. Får se hur jag gör. Vi ses ! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0