Måndag

Hej! Förlåt för en otroligt dålig uppdatering. I fredags kollade jag på Lets dance tillsammans med L. I lördags åkte jag och pappa en sväng in till Kista galleria där det tydligen var fler som planerat att fördriva tiden.  Sedan bar det av till arlanda för att hämta farmor och farfar som kommit hem från Thailand, efter en längre period där nere i paradiset.  Hoppas att ni har haft en trevlig helg.

I fredags fick jag hem mina två blusar som jag tidigare bloggat om, en morgonrock och ett par "ugg" liknande pjuck. Funderar på att slänga in ett par bilder på de imorgon. Nu tänkte jag kila iväg till solariumet för att senare kasta mig in och ta en lång dusch och fira att mitt svenska arbete är klart med ett litet "hemma spa". Sen blir det OC hela kvällen. En rejäl sovmorgon väntar imorgon bitti, skööönt ! Ha det gott, see you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0