Måndag

Ny dag på en ny vecka. Skoldagen har varit som vilken skoldag som helst, lagom lång och inte så värst överdrivet jobbiga lektioner. Efter att min sista lektion var klar gick jag hem och beställde hem skolkläder som vi i elevrådet ordnat fram under de senaste månaderna. Personligen tycker jag att dom är riktigt fina och är perfekta att ha på gympan eller att sitta och mysa med en kylig sommarkväll, eller vad som helst. Jag beställde hem mjukisbyxor, mjukiströja och en T-shirt. Surt att jag får vänta med myspyset ända till v.8. Dagen har inte bestått av så mycket annat än forsatt pluggande på mitt svenska arbete (60+). Men nu tänkte jag ge upp för dagen, ta en kopp te och kolla sista tiden av "design med Simon och Thomas". Ha en bra kväll! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0