Måndag

Nu är det en ny vecka. Den här veckan börjar skolan igen. När jag tänker efter så har jag ändå hunnit med ganska mycket. Känns som att det var ganska länge sen man var i skolan senast. Men jag skulle inte tacka nej till lite längre lov. Men på Onsdag börjar verkligheten igen och då är det bara köra gasen i botten tills man står på skolgården och lyssnar på rektorns tal igen. Men terminerna går faktiskt snabbare än vad man tror så det ska jag nog överleva. Jaha vad har jag gjort en Måndag som denna? Inte mycket. Varit hemma och sovit bort nästan hela dagen. Tränat lite och kollat på O.C. Men ikväll ska jag ut. Det är tydligen nått DISCO på Telegrafen som Elin ville att jag skulle följa med på. Så det är klart man ställer upp för sina vänner. Nej det är inte bara därför. Det kan vara trevligt att träffa lite människor. Det är från 14-18, så det kanske finns någon äldre läckerbit där. Pappa, få inte panik! (Jag vet att du läser min blogg). Imorgon blir första dagen när jag ska försöka vända dygnet igen. Jag ska ta ett tidigt tåg till medborgarplatsen för att åka och simma med Kamilla. Det ska bli härligt! Ha en bra kväll. Och för er som börjar skolan imorgon redan vill jag bara säga lycka till! Pusspuss

image199
   Sofie Helena Ödmark 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0