Lördag/Söndag

Hej! Eftersom att klockan är över 00.00 så får jag väll säga att den första Lördagen 2008 är slut. Det har varit en lugn dag. Jag vaknade på soffan hemma i stan och åkte nästan direkt ut på en rundtur med bilen. Andreas skulle låna den. När jag och Morgan kom hem igen så åt vi lite glass och satt vid datorn. Vid 2 tiden kom pappa och hämtade upp mig. Vi åkte till Farsta där jag åter igen gjorde en visit på donken. Hm, har blivit lite mycket burgare på senaste tiden. Men jag ligger faktiskt i med träningen så. Eller jag cyklar på motionscykeln när jag vaknar och gör situps innan jag går och lägger mig. Men ska försöka att äta nyttigt nu. Iallafall tills skolan börjar! När jag kom hem till Nynäshamn igen så började jag att städa mitt rum som såg HEMSKT ut. Jag förstår inte hur jag kan få det så stökigt? Menmen, jag städade tillomed i mina garderober. Iallafall två av dom. Det var också hemskt. Dom är jätte äckliga och jag har bestämt mig för att jag ska riva ut alla garderober och fixa helt nya istället. För jag orkar inte med dom längre. Hur man än städar är det ändå äckligt och dålig förvaring och allt ser bara "tattigt" ut, hm. När jag hade städat klart så gick jag hem till Erika en stund. Vi gjorde inget vettigt, låg bara i hennes säng och pratade. Det funkar ju det också! :) God forsättning sötisar. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0